Peter Christensen
Peter Christensen,
stemmen bag de
stærke budskaber

Der er forskel på speak

Gode tekster fortjener gode stemmer - og opfattelsen af et budskab i en tekst er helt afhængig af speakeren. Tonefald, betoninger og mange andre varianter er afgørende for, om målet med et reklamespeak eller radiospeak nås.

Det publikum, der ønskes adresseret med et speak, er afgørende for, hvordan et professionalt speak udføres. Det nytter ikke at lave et speak i "hurtig stil", hvis målgruppen er 65+ - eller lave et reklamespeak i "langsom stil" til målgruppen 14-20 år. Det er logik - men lyt engang til mange radioreklamer og produktpræsentationer. Synes du, de passer til målgruppen?

Speak Production udfærdiger gerne et demo speak til dig - så kan du selv høre, hvad vi kan gøre for dit budskab. Læs mere om demo speak her >>

Speak Production mestrer reklamespeak, radiospeak, indtaling af vejledninger, speak til events og mange andre former for speak.

Speaks til sikringsanlæg er et af vores specialer. Det er således Peter Christensens stemme som høres, hvis brandalarmen går i DR's Koncerthus, hos Ikea i Taastrup og Aalborg samt en lang række andre steder landet over.
 

 
Webpower by CI